Metode de eliminare a liniilor goale în Excel

Doriți să eliminați toate rândurile goale din setul dvs. de date? Dacă da, Microsoft Excel oferă atât metode automate, cât și manuale pentru a vă permite să ștergeți rândurile goale și să vă mutați datele în sus. Iată cum să folosiți aceste moduri.

Când eliminați un rând necompletat, Excel șterge întregul rând și vă mută datele în sus, astfel încât să nu mai aveți o linie goală în setul de date. Amintiți-vă că puteți, de asemenea, pur și simplu să ascundeți rândurile.

Ștergeți automat toate rândurile goale din Excel

Excel oferă o metodă automată care găsește și șterge toate rândurile goale din foaia de lucru. În acest fel, nu trebuie să găsiți manual rânduri goale și să le selectați pentru a le șterge – ceva care consumă prea mult timp dacă aveți un set de date mare.

Pentru a utiliza această metodă, mai întâi, lansați foaia de calcul cu Microsoft Excel. Apoi, selectați setul de date în care doriți să găsiți și să eliminați rândurile goale.

În timp ce setul de date este evidențiat, în panglica Excel din partea de sus, selectați fila „Home”.

În fila „Home”, în secțiunea „Editing”, alegeți Find & Select > Go To Special.

Se va deschide o fereastră „Go To Special”. Aici, activați opțiunea „Blanks”, apoi alegeți „OK” în partea de jos.

Toate rândurile goale din setul de date selectat sunt acum evidențiate.

Pentru a elimina rândurile goale, în secțiunea „Cells” din partea de sus, alegeți Delete > Delete Sheet.

Excel a eliminat rândurile goale și a mutat datele în sus.

Ștergeți manual rândurile goale în Excel

Dacă nu aveți un set de date mare și preferați să curățați manual rândurile goale, aveți opțiunea de a face asta.

În foaia de lucru Excel, în extrema stângă a rândului gol pe care doriți să-l ștergeți, faceți clic pe numărul rândului. Aceasta selectează întregul rând.

Pentru a adăuga mai multe rânduri la selecția dvs., apăsați lung Ctrl (Windows) sau Command (Mac) de pe tastatură și faceți clic pe numerele de rând.

Când rândurile dvs. sunt evidențiate, faceți clic dreapta pe orice număr al unui rând necompletat și alegeți „Ștergeți” din meniu.

Excel va elimina toate rândurile selectate și ești gata.

 

Sursa : howtogeek.com

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply